Vision | Mission | Values | Strategies

 

VISION

     To be a World Class Manufacturer offering EPCIC (Engineering, Procurement, Construction, Installation and Commissioning), Maintenance services, Metal Fabrication and Hook Up Commissioning while protecting the environment, occupational safety and health.

 

MISSION

     We believe in the development of highly skilled team members committed to continuous improvement and maintain the highest quality standards. We are dedicated to excellence through quality performance, to create long-term success of our customers and ourselves by meeting or exceeding our customers’ expectations of quality as we deliver our products and services on time and on budget.

 

Values

     In order to best serve our customers and remain true to our employees, CES Engineering & Maintenance Services CO., LTD embraces the following core values:

     Quality     

Quality is best measured with a view outward to the customer, inward to employees, and cross functionally within the organization. At CES Engineering & Maintenance Services CO., LTD, it denotes a commitment to excellence and superior outcomes, and is reflected in our products, services, employees, and business practices.

     Integrity     

At CES Engineering & Maintenance Services CO., LTD, we say what we mean and do what we say.  We act with unconditional honesty, respect, and courtesy at all times.

     Continuous Improvement     

We know that sustained success depends on our ability to continually improve the quality, cost, and timeliness of our products and services. We strive for continuous improvement in all of our operations, which provides opportunities for personal, professional, and organizational growth.

     International Acceptance     

To be a fabricator of choice, an industry leader in custom fabricating of all metals and expansion joints through an ongoing commitment to our corporate vision, mission and values.

 

STRATEGIES

     Customer Strategy     

Focus on commitment to meeting Customer’s needs and expectation.Enhance customer satisfaction for products and services offered. Encourage good reputation by building trust and keeping a good relationship with the customers. Retain loyal customers and increase levels of repeat business.

     Cost Strategy     

Offers a reasonable price to stimulate demand and open a competitive price within the market. Propose overall reasonable cost and prices to our customer without overpricing competitors. Able to deliver and maintain decent products and services on budget while reducing certain cost amount annually.

     Compliance Strategy      

Provide reliable products and services to confide with customer by ensuring our compliances to International standard, Customers and QMS requirements. Dedicated and promoting excellence through quality performance. Motivate employees to work in team to be responsible for the quality and maintain high standards.

     Communications Strategy   

We will strengthen 2 way communication Internal & External to provide convenient, simple and instant communication to create awareness with customer. We will also emphasize on advertising, public relations, sales promotion and others.

วิสัยทัศน์

มุ่งมั่นเป็นบริษัทชั้นนำระดับโลกที่ให้บริการด้าน EPCIC (วิศวกรรม , การจัดซื้อจัดจ้าง, การซ่อมบำรุง , การก่อสร้าง, การติดตั้งและการทำงานทั้งระบบ), การประกอปโลหะ และ การทดสอบระบบควบคุมปฏิบัตการทำงานของท่อก๊าชหัวหลุมแรงดันสูง พร้อมปกป้องสิ่งแวดล้อมและตระหนักถึงความปลอดภัยและอาชีวอนามัยในการทำงาน

 

พันธกิจ

เราเชื่อมั่นในการพัฒนาทักษะความสามารถ การทำงานระดับมืออาชีพของทีมงานที่จะมุ่งมั่นปรับปรุงคุณภาพอย่างต่อเนื่องและรักษามาตรฐานคุณภาพที่ดีที่สุด  เราทุ่มเทให้เกิดความเป็นเลิศด้านประสิทธิภาพของคุณภาพ เพื่อสร้างความสำเร็จอย่างยั่งยืนต่อลูกค้าและองค์กรของเรา  ซึ่งตอบสนองทั้งในด้านคุณภาพตลอดถึงการส่งมอบงานตรงตามเวลาที่ลูกค้ากำหนดและบริการได้ตามงบประมาณที่กำหนดไว้

 

ค่านิยม

เพื่อเป็นองค์กรที่ให้บริการที่ดีเยี่ยมและข้อมูลที่เป็นจริงแก่ลูกค้า บริษัท ซีอีเอส. เอ็นจิเนียริ่ง แอนด์ เมนเทนแนนซ์ เซอร์วิสเซส จำกัด มีค่านิยมหลัก 4 ประการดังต่อไปนี้

คุณภาพ

การวัดคุณภาพที่ดีที่สุดวัดได้จากการตอบรับจากลูกค้า พนักงานในองค์กร และความสัมพันธ์ระหว่างกันของพนักงานในองค์กร บริษัท ซีอีเอส. เอ็นจิเนียริ่ง แอนด์ เมนเทนแนนซ์ เซอร์วิสเซส จำกัด คือองค์กรชั้นนำที่มีความมุ่งมั่นสู่ความเป็นเลิศและสะท้อนให้เห็นถึงผลลัพท์ที่ดีเลิศทั้งในด้านผลิตภัณฑ์ การบริการ พนักงานและการดำเนินธุรกิจของเรา

จริยธรรมและจรรยาบรรณ

บริษัท ซีอีเอส. เอ็นจิเนียริ่ง แอนด์ เมนเทนแนนซ์ เซอร์วิสเซส จำกัด จะดำเนินธุรกิจด้วยการรักษาคำพูดและรับผิดชอบในสิ่งที่ได้พูดหรือกระทำ เราจะปฏิบัติหน้าที่ด้วยความซื่อสัตย์สุจริต มีความเคารพกฎและมีมารยาทต่อกัน

ปรับปรุงพัฒนาอย่างต่อเนื่อง

ความสำเร็จอย่างยั่งยืนขึ้นอยู่กับความสามารถในการปรับปรุงด้านคุณภาพ ด้านราคา และส่งมอบงานตรงตามเวลาที่ลูกค้ากำหนด เรามุ่งมั่นปรับปรุงการดำเนินงานทั้งหมดนี้อย่างต่อเนื่อง ทำให้บุคลากร ผู้เชี่ยวชาญ และองค์กรมีโอกาสในการเติบโตไปพร้อมกัน

เป็นที่ยอมรับในระดับสากล

เป็นผู้นำด้านอุตสาหกรรมการผลิตและขยายเครือข่ายธุรกิจเพิ่มมากขึ้น โดยมุ่งมั่นในวิสัยทัศน์ พันธกิจและค่านิยมขององค์กรอย่างต่อเนื่อง

 

กลยุทธ์บริษัท

กลยุทธ์ด้านลูกค้า

กลยุทธ์ที่มุ่งเน้นความต้องการและความคาดหวังของลูกค้าเป็นหลัก เพื่อผลักดันให้ลูกค้าพึงพอใจในผลิตภัณฑ์และการให้บริการ เพื่อสร้างความน่าเชื่อถือและสร้างความสัมพันธ์ที่ดีกับลูกค้ามากยิ่งขึ้น ส่งผลให้ลูกค้าประทับใจและกลับมาใช้บริการอีก

กลยุทธ์ด้านราคา

กลยุทธ์ที่เสนอราคาที่สมเหตุสมผลเพื่อกระตุ้นความต้องการและกำหนดราคาที่แข่งขันได้ในตลาด เสนอราคาที่สมเหตุสมผลให้กับลูกค้ามากที่สุดเพื่อที่จะกำหนดราคาขายไม่ให้แพงจนเกินไป  มุ่งเน้นการลดต้นทุนรวมถึงค่าใช้จ่ายประจำปี ซึ่งยังคงรักษาผลิตภัณฑ์และการบริการที่ดีไว้ สามารถส่งมอบผลิตภัณฑ์และบริการได้ตามงบประมาณที่กำหนดไว้

กลยุทธ์ด้านคุณภาพให้สอดคล้องกับข้อตกลงของลูกค้า

กลยุทธ์ที่สร้างความเชื่อมั่นในคุณภาพของผลิตภัณฑ์และกระบวนการผลิตได้ตามมาตรฐานสากลและมาตรฐานของลูกค้า มุ่งมั่นทุ่มเทและส่งเสริมให้มีความเจริญก้าวหน้าหรือพัฒนาสู่ความเป็นเลิศรวมถึงกระบวนการปรับปรุงพัฒนาประสิทธิผลของระบบการบริหารงานคุณภาพ กระตุ้นส่งเสริมให้พนักงานทำงานเป็นทีมเพื่อให้เกิดผลงานที่มีคุณภาพและยึดมั่นรักษามาตรฐานในระดับสูง

กลยุทธ์ด้านการสื่อสาร

กลยุทธ์เพื่อสร้างความมั่นใจให้กับลูกค้าได้รับการสื่อสารอย่างสะดวกและรวดเร็ว และสร้างกระบวนการสื่อสารที่มีประสิทธิภาพทั้งภายในและภายนอกขององค์กร ซึ่งกลยุทธ์ข้อนี้ก็จะรวมถึงการโฆษณา ประชาสัมพันธ์ การส่งเสริมการขาย เป็นต้น